آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

 

خبرگزاری فارس: دلبری فرزندان روح‌الله از مردم دلبران + تصاویر

دو شهید گمنام دیروز میهمان مردم دلبران بودند، شهدایی که فردا همزمان با سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) در خاک شهر دزج آرام خواهند گرفت.

 

اگرچه نام شهرشان دلبران است اما اینک دو میهمان از فرزندان روح خدا آنچنان برایشان دلبری کردند که تازه می‌دانستند معنای دلبری چیست.

تنها با زبان اشک می‌توانستند با آنان سخن بگویند، زبانی که احتیاج به هیچ تفسیری ندارد و ترجمان آن دلتنگی برای شهداست، آنان که از خانه و زندگی خود گذشتند و در سفر عشق به کربلایی پا گذاشتند که هر روز هزاران عاشورا در آن تکرار می‌شد.

عاشوراییانی که امروز میهمان دلبران بودند از کربلای مجنون آمده بودند، با تنی خسته، پهلوانانی که هیچ جای دنیا نمی‌توانی برایشان هماوردی پیدا کنی، اینها پهلوانانی هستند که نمرده‌اند چون مرگ هم از آنان گریزان است، آنان زندگان همیشه جاویدی هستند که در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

اگرچه پهلوانان را به نام و نشان می‌شناسند، اما اینها همین کمترین متاع دنیا را هم نخواستند و در دنیای فانی جا گذاشتند و بی‌هیچ قید و بندی به دنیا، تا عرش کبریایی پرگشودند.

 

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 20:4 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]

نماز جمعه 24مرداد ماه 93به امامت حجت الاسلام والمسلمین عربیان در مسجد جامع شهر دلبران اقامه شد.

ایشان ضمن دعوت به تقوای الهی فرمودند که مسئله تقوا لازمه هر کاری است وباید به آن توجه شود .ودر ادامه اشاره ای داشتند به احکام نماز جمعه که باید همه نماز گزاران نسبت به آن توجه داشته باشند وفرمودند که استماع خطبه های نماز جمعه بر همه نماز گزاران واجب است.

در ادامه به رعایت اعتدال ومیانه روی اشاره داشتند ودوری از اافراط وتفریط در هر کاری ودور ی از هر گونه اسراف وتبذیر در امور زندگی.

در خطبه دوم اشاره ای داشتند به مناسبت های هفته از جمله شهادت امام جعفر صادق (ع)،بازگشت آزادگان وفرمودند نباید نسبت به  این مسائل کم لطف بود اگر چه کتابهای فراوانی در این زمینه وجود دارد امابایدبیشتر مورد توجه قرار بگیرد. 


برچسب‌ها:
[ شنبه 25 مرداد 1393برچسب:, ] [ 17:9 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]

بار دیگر در سایه ی بی توجهی مسئولین و نبود غریق نجات در استخر توریستی و تفریحی باباگرگر کودکی چهار ساله  غرق شد و جان خود را از دست داد.

ساعت هفت عصر روز جمعه خانواده ای از روستای شوراب بخش سریش آباد مانند سایر مردم در یک روز تعطیل برای تفریح و گردش به باباگرگر رفته بودند که متاسفانه پسر بچه چهار ساله آنها در استخری که از آب باباگرگر تامین می شود، غرق شد.

چشمه باباگرگر در شهرستان قروه یکی از مکان های توریستی است که گردشگرانی را از نقاط مختلف کشور به مکان می رساند اما متاسفانه به دلیل نبود نجات غریق، این پسربچه چهار سال غرق شد و جان خود را از دست داد.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 مرداد 1393برچسب:, ] [ 21:28 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]

يا رب زغمش تا چند اشکم ز بصر آيد

 

بنشسته سر راهش ، شايد  ز سفر آيد

تا چند بنالم زار  شب تا سحر از هجرش

كوكب شِمُرم هر شب ، شايد كه سحر آيد

هر دم كه رخش بينم خواهم دگرش ديدن

بازش نگرم شايد يك بار دگر آيد

 از ديده نهان اما اندر دل من جايش

 او را طلبم هر شب شايد كه ز در آيد

با كس نتوانم گفت من راز درون خویش

كز درد غم هجرش دل را چه به سر آيد

مي سوزم و مي سازم از درد فراق اما

تير غم او بر دل افزون ز شمَر آيد

"حيران" به فغان تا کی با محنت و غم همدم

یارب نظری کان شاه از پرده بدر آید

 

علامه میر جهانی


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, ] [ 19:10 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]

بنیاد برکت در سال‌های اخیر بیشترین توجه و سرمایه گذاری خود را متوجه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان کردستان کرده است. این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون بیشترین تعداد از طرح های توانمندسازی کشور را در استان کردستان، عملیاتی نموده است. اجرای 17 طرح توانمند سازی در مناطق محروم این استان بامشارکت کارآفرینان بومی با 1725 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتبار منجر به ایجاد بیش از 16 هزار شغل پایدار در این استان می شود. از میان این طرح ها تاکنون 8 پروژه به بهره برداری قطعی یا آزمایشی رسیده و سایر طرح ها بطور میانگین بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, ] [ 19:2 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]

چشمه‌ای که آب شفابخش آن امروز مرگ را به پسر جوان 23 ساله دلبرانی پیشکش کرد تا در سایه غفلت مسئولین، آبی که می‌توانست شفابخش باشد، مرگ‌آور شد.

دو برادر جوان در گرماگرم تابستان برای شنا به چشمه آبگرم معدنی باباگرگر رفتند تا تنی به آب بزنند، اما زندگی علی در این آب‌تنی، آخرین برگ خود را ورق زد تا نامزد جوان این جوان برای همیشه داغدار همسر خود شود.

البته علی اولین و آخرین کسی نیست که بدون توجه به تابلوهای هشدار در این چشمه آهکی شنا می‌کند و زندگی خود را این گونه به پایان می‌رساند، اما سایه غفلتی که بر این چشمه سنگینی می‌کند، متوجه کسانی است که از طرح جامع باباگرگر سخن گفتند و وعده سرمایه‌گذاری در این منطقه دادند و گفتند که دهکده آب درمانی در این منطقه احداث می‌شود، اما از تمام این آوازهای دهل، تنها حصارکشی دور چشمه انجام شد تا کسی در آن شنا نکند، که این حصارها هم یا توسط سودجویان به سرقت می‌رفت و یا از جایشان کنده می‌شد که در این گیر و دار قرعه مرگ به اسم علی سروی رقم خورد.
 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 7 مرداد 1393برچسب:, ] [ 11:4 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب